Thursday, July 26, 2007

Takde hati

Aku sebenarnya dah takde hati nak keje ni woi....
Aku dah berangan nak cuti.. aku nak pi KK laaaa. Fanjat itu gunun' laaa!
Boleh aku balik tak? Rasa macam nak berkemas beg je, ni satu haper tak buat lagi nih.
Dua tiga ari nih asik plan the itinerary, accommodation problem pulak, transportation kat sana dan sebagainyer.

I really hope everything will be just fine. The Momma Grup first trip will be a very enjoyable moment... I really hope!

Kota Kinabalu, tunggulah kehadiranku di sana....

4 comments:

  1. sori, sori, mgkn sbb aku selalu kaco2 ko tanya camner plan, camner plan.... slowly, slowly... eh, beg dah kemas lom? bj tido? bj bangun? bj mkn, bj mandi semua dah siap lom? selipar pantai dah siap lom? eh... sori, sori.. aku kaco ko je... sori..eh, mak ko ada bekalkan rendang tak? eh.. sori sori sori

    ReplyDelete
  2. dey berapa banyak sori daa...
    aku balik keje ni baru nak berkemas la nampaknyer!
    hiiiii, excited gitu..

    ReplyDelete
  3. kak!!! jgn lupa kristals & pearls..blink..blink...sana very the cheap tauu. Kalau beli byk..depa siap bagi free 2 3 barang lagi tauu...heaven gak shopping pearls & kristals kat sana...well, ENJOY!!!!

    ReplyDelete