Wednesday, August 29, 2007

Bagaimanakan ku mula, dan apakah kata-kata...

Pernah dengar lagu m.nasir ni?

Teringat plak kat akak den, minat bonar kek m.nasir nih.
Apa pulak kisah m.nasir ni? Hentah, tetiba itu pulak timbul di fikiran kusut aku ni.

Kat opis dua tiga ari ni tak meriah, tatau kenapa. Memang selama ni aku jenis ceria, tapi semenjak dua menjak dapat boss baru, balik ke dulu sebenarnya, hati aku tak tenteram je.
Asik teringat keje2 yang asik tak siap. Melambak-lambak sangat. Asik komplen aku tak pandai manage masa je. Malas nak cakap dah.. buat je... kalau dia mai lagi ngarut kat aku, aku nak senyum je sambil angguk2 setuju...

"donno, don't care!"
"Kalu tak suka, baik berenti, reti?"..

Boleh ke? Tak seswai, kan.. better i shut my sweet sugary mouth.

3 comments:

  1. Aku dapat rasakan rintihan hati kau itew....kalau aku, aku buat buat kelakar dunno cam Patrick Spongebob ajerr..

    ReplyDelete
  2. aku tapak selaman, tak tercapai akalku, kau atau aku- layan lagu nak?

    ReplyDelete
  3. ada mata pandang,ada telinga dengar,ada mulut diam.selamat kita hehehehe

    ReplyDelete