Wednesday, September 05, 2007

Rahsiakah itu?

Ada kawan kita tu kan, rupanyer rahsia dia sudah diketahui orang...
Alamak, sekarang bukanlah rahsia lagi.

Tapi, cemana boleh terbuka? I wonder laaa... sapa jenis manusia yang rajin buat kerje korek-korek rahsia orang.. pastu bila dapat tau.. britau pulak dia dah dapat rahsia itu...

wakakakakaka..... marilah kita bersama-sama mencegah jenayah!

p/s: aku suko sangat citer citer macam CSI nih.. nyiasat, jangan tak siasat!

p/s 2: ada pulak member tu aku tau lamo dah tabiat buruk dia, mati-mati mau kasi cover jugak... ayo yo.. aku tau sudaaa... ko punya pasallaaa, aku tara kisah punyaaaa!

6 comments:

  1. la... sapo tu? aku kenal ker? sian ek.. kasik open aje lah

    ReplyDelete
  2. hehehe sapelah tu?macam mamai jarum,sampai cerita cepat dari berita hehehe

    ReplyDelete
  3. ini bukan khabar angin...ini criter atas angin...anak sapa agak nyer ek?

    ReplyDelete
  4. terjah terjah! nas ahmad! zass... layannn....

    ReplyDelete
  5. rahsia adalah benda yg tidak diketahui oleh sesiapa kecuali empunya diri saja :)

    ReplyDelete