Tuesday, November 20, 2007

Bertuah




Malam dinner tu, aku sebenarnya sakit kaki disebabkan kasut malam tu, haaa, nak santekk la konon, maka aku layannnkan jer la kaki sakit!


Yang syioknya, bukan saja mak su menang lucky dip/draw, aku pun kira bertuah la malam tu...


Aku menang no. 11, dapatlah sebijik periuk panasonic... ko, haaa.. slow cooker gitu. Blum tuntut lagi, nantilah aku gi keje nanti, aku amiklah.




Aku cuti 2 hari nak jaga si Amal bersunat hari Ahad baru ni. Biarkan dia banyak rehat, makan, minum sumer kat tempat tido jer. Best kan? Sekali sekala dilayan gitu memang lah syiok... teringat masa aku dalam pantang dulu! Gitulah lebih kurang kaedahnya.


Semoga dia cepat sembuh dan jadi seorang anak yang solih!

2 comments:

  1. slow cooker? bolehlah masak slow slow gitu

    ReplyDelete
  2. ira pun dapat gak...no 30. Blender..Panasonic tauu....haaa...jenuh memblendla apa2 yg patut lepas :)

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...