Tuesday, November 27, 2007

Curiga lagi

Malam tadi aku dah nak lena, kanda pun sama.. tetiba ring ring ring bunyi henpon kanda. Bergegas dia bangun nak amik. Aku dengar suara pompuan, jelas. Kabornyer macam ilang kunci, gitulah lebih kurang. Dey, dah kol 11.30malam lebih, still nak col laki aku ngadu kunci ko ilang? Laki aku layan baik je.

Aku tau, mesti pompuan tu jugak tipon. Aku tanya sapa.. dia jawab, budak ofis.

Bila dia tido, aku cek, memang pompuan tu yang col...

Sakit ati aku..

Tadi aku dah cek pompuan tu bila col opis dato'. Memang dia keje situ baru lagi, around 6 months, dah kawen tapi suara agak manja!

Mungkin dia takde orang lain nak ngadu, kena col laki aku jugak, ataupun memang laki aku suka berkawan-kawan dengan perempuan lain juga, especially yang muda2 dan bersuara manja2..

Sabarlah hati...

8 comments:

  1. mari kita berlatih sora manja-manja ya... kita cari private tutor

    ReplyDelete
  2. eeeermmmm....
    no komen..........

    ReplyDelete
  3. tanya tegezoot...........
    dia pandai dalam bap macam ni.....

    ReplyDelete
  4. erm apa ekk nak kata... speechless tapi kan, rasanya kita tak boleh nak label semua pompuan yang bersuara manja tu jenis PENGODA.... sebab ehem... aku ni bersuara lembut... dalam kategori manja ke tu.. tah lah... Pandangan aku pada permasalahan ini... cemburu melulu bisa membunuh sisa bahagia yang ada... sentiasa cuba berbaik sangka terhadap orang yang kita sayang selagi bukti nyata tidak dalam genggaman.... tawakal dan istiqamah dalam munajad pada allah moga kasih orang yang kita sayang masih lagi milik kita untuk selamanya InsyaAllah....

    ReplyDelete
  5. mmm, i guess i'm being over acting a bit, kan??

    ReplyDelete
  6. msalah kt tmpt keje elok jgn bwk mai rumah...org laki dh kawen, jgn dilyn sgt suara2 manja kt luar tu..

    ReplyDelete
  7. ini lah sebahagian daripada cerita sebuah kehidupan.. byk2 la bersabar

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...