Friday, November 30, 2007

Apa mau buat?



Aku baru nak plan gi tengok wayang ke esok sabtu, ngan kanda and the boys. Then kanda kata dia kena keje jaga kat consert whitney, tak boleh. Ahad pun dia punya turn keje. So, apa aku nak buat.... mmm, buat taik mata la jawabnya!






Kalu kanda takde, aku nak bangun pagi pun malas, nak masak takde selera... rasa tak syiok sangat, tak bersemangat la kiranya. Nak gi shopping, dengan bebudak tu aku tak sanggup, tak kkoser nak jerit2 kat tengah orang ramai tu. Taulah anak2 aku tu, jenis anak2 bertuah.. sejuk perut bak kata arsaili.. hihik.






Tetiba CT zen called kata nak jumpa kat yohan petang ni after work, bestnyer! Dapat jugak release tensen sket. Nak ajak dia gi tengok wayang, tak bawak plak voucher tu.. Alamatnyer ajak makan2 je la.







Teringin nak makan kerabu mangga since last nite lagi! Kat mana ada kerabu mangga ek?










Pastu nak makan shushi jugak, soh CT belanje je la.. tentu dia suka makan sushi kat situ.... ai laikkkk!





Kalau hari ni dah jenjalan and makan2, tentu esok tak boring sangat. Bawak Amal & Ameer gi pasar pagi, beli sket2 barang, sudah... balik umah, tidooooooo!










4 comments:

  1. beruntung ko... ada gaks fren fren call ko ajak ko gi makang makang release tensen... aku kalu nak makang kat luar ker, nak tgk wyg ker ngan ketua lanun tu je ler.. ngan owang lain tak dak can dah... sesekali kita gi merendak key ell ek... kalu gue dapat pelepasan (aku pun berkenan gak susi tu)

    ReplyDelete
  2. eh, jangan la cam tu, ko mesti mintak pelepasan sesekali, jangan biar dia monopolikan idup ko, nanti ko gak yang tensen!

    ReplyDelete
  3. salam kenal...tul la kak..saya pun..klu kekanda terchenta ku itu tak de....mang tak de mood kan nak wat ape...huhuuuu...klu adapun ada gak mood tak de mood tuh...hehehhe....tak per kak..wat tahi mata pun besh gak...

    ReplyDelete
  4. sedapnya kerabu mangga...isk3

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...