Monday, November 12, 2007

Piano - Summer Waltz

Weekend baru2 ni aku banyak abiskan masa tengok VCD korea lagi..
Dah pulangkan kisah ladang anggur, CT bagi pulak pinjam citer Summer Waltz.. mmm, ada Daniel Henney, aku suka sangatttt... macho giler u!


Sekali tengok, susah nak berenti, aku paksakan jugak sebab tak sabar2 nak tau ending dia... sekali sedar dah kol 2 pagi ko! Merah mata nangis sumua.. memang sedey, aku ni dahlah kuat nangis, pantang cabar aku ngan kisah2 sedey, aku mesti nangis punyalah... tataulah...

Pagi tadi masuk opis, mata merah, tak bley tido lena, nak dekat kol 5 am, baru terlena agaknya.. mana tak merah, campur ngan bengkak nangis lagi.. haaaa..

Ada lagi 5 keping VCD tak sempat tengok...

1 comment:

  1. kalau dah minat, dan start plaks... memang sayang nak berenti ek

    ReplyDelete