Thursday, November 08, 2007

Potong

Kemarin, tunggu kanda balik lewat..

Dia dah balik, mandi dulu, makan pulak, dah tu baru dapat kuar.



Sebenarnya bukan aku tak boleh kuar sorang or ngan bebudak ni jer, but i want him to feel the importance of this matter to be done together as parents. Cari punya carik klinik, ada 2 klinik tak buat bersunat untuk budak lelaki, but most of them buat or terima sunat kanak2 pempuan je, so, tanya punya tanya, rupanya ada la satu klinik ni, agak dekat gak.. kg. laksamana tuh.



Horrey... lepas satu keje. Itulah, aku ingat kakak aku (Mak Yang) yang nak pegi register sesiap kat klinik dia selalu pegi tuh, tapi macam tak berapa nak menjadi and aku tak boleh nak harapkan dia dah... kena lah aku buat sendirik. Memang lecey, kan, harapkan orang, tetiba, orang tupun harapkan kita, so ...



Nak tau berapa harga menyunatkan budak lelaki sekarang? Tataulah tempat lain but klinik tu ambik RM120 seorang. Itupun starts only on 19 November nih. Aku dah registerkan Amal and his 2 other cousins (anak2 Mak Yang jugak) on 20 November, which falls on Tuesday at 11 am. Sib baik Mak Yang setuju je. Maybe on the weekend, which i've asked my mom, kami boleh buat kenduri doa selamat sempena majlis khatan ini, kat umah mak, which is just in front of my house.



Kepada kengkawan yang membaca blog ini korang dijemput hadir ke kenduri ini which InsyaAllah will be on Saturday, 24 Nov. 2007. Mungkin ini akan jadi kenduri anniversary aku sekali kot, yg ke 12 gitu! Datang, jangan tak datang!

2 comments:

  1. sunat!!!???? mujur dah sudah..hhahahah.......

    ReplyDelete
  2. kena bawak adiah ker? adiah camner ko nak? lampu tidur ke pisau pemotong?

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...