Friday, December 14, 2007

Jangan memandai-mandai

Ko tau tak?
Jiran aku bangsa kelly ng sorang nih, selalu naikkan darah aku lately.

Dia fikir bila benda-benda yang aku buat, ada kaitan ngan boss dia, dia taulah semua benda.

Jadi, dia senang2 nak menyampuk kata itu kata ini. Bila aku tanya, tak tau pulak.
So, dah tak tau, jangan le memandai-mandai nak masuk campur urusan aku plak.

Dah, dia kata aku rude... shd not be saying this and that.. blaa bla blaaa blaaa...

Dah memang jenis kelly ng, payah nak dengar kata, dia saja betui..

Can somebody put her out of my view now??

8 comments:

  1. setan mana kak? aku konpius yg mana satu. kena melawat kawasan ko nih!

    ReplyDelete
  2. alah tak paayah layan org gila tu..........
    buat deekkkk jeeee........

    ReplyDelete
  3. mai saya tolong mandrem!

    titik pinang kutitik
    kutitik di atas batu
    kuambil pinang sedikit
    naiklah seri ke muka aku...

    eh! salah mandrem la pulak! ni mandrem nak bagi muka berkilat-kilat!

    ReplyDelete
  4. kang geng yg buat perhimpunan tu?

    ReplyDelete
  5. ko nak buat dinding ker? nanti aku cakap kat laki aku ya.. kitorang ada lebih tu stok batu bata

    ReplyDelete
  6. mim alip cha betul eh...kalu i, i sound je..'tak tau..tp byk ckap ngalahkan jamban'

    ReplyDelete
  7. Janji bukan kita yang cari pasal dulu.

    ReplyDelete
  8. loor jenis tu mang selalu nyakitkan hati kan...lorat pun ye...heran tul. kan kak..

    ReplyDelete