Wednesday, December 19, 2007

Qurban

Taun ni ada sesapa berqurban tak?

Aku nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari raya haji / qurban kepada semua kawan2 dan bloggers sekelian.

Kanda kata dia dapat cuti banyak dari esok, raya aji sampai le krismas. 26 Dec baru dia keje semula. Aku tau cuti tu banyak, tapi dia belum gaji masa tu. Tentu tak seronok, kan. Masa ada, wang plak takde... hu huuu.

Dia ajak balik Triang umah kak zizah raya ni. Aku berattttt sesangat. Tensen mikirkan kenapa nak pegi sana? I also want my peace of mind here in my own house and my mom's! Kanda even told me, kalu tak mo ikut, biar saya pegi sendiri... amacam.. biarkan dia?

4 comments:

  1. aiyoookkkk, uuuu, aiyokkk, uuuu uuu uuu

    ReplyDelete
  2. wa ingat...lu mai lumah nyonya sini, mali makan itu kek flee balu buleh pigi hor?

    Mali mali cepat hor. Wa pun ala ingat mau balik wa kampong itu ali klismes. Tapi wa apek chuti takda konperm leh ;P

    ReplyDelete
  3. ambik sekuntum bunga mawar ke bunga raya ke cabut satu persatu kelopak sambil berkata2 - nak ikut ke tak berkali2 sampai kelopak yg terakhir. klu kelopak yg terakhir kata kena ikut, ko ikut je ler tapi klu sebaliknya tak yah lah..kan senang gitu..ekekeke

    ReplyDelete