Wednesday, December 26, 2007

Raya haji

Betapa aku taknak sangat gi beraya kat Triang ikut kanda, aku pegi jugak.

Memang aku tak sanggup berjauhan ngan kanda and anak2. Macamlah dia takde tempat lain nak pegi masa raya-raya ni kan? Aku ikutkan je la, since dia berjanji lepas makan lunch on the hari raya itself, kita akan balik Slayang... haaa, on that one condition tau!

Eleh, aku paham sangat laki aku, lepas lunch, tido dulu, pastu ujan, abis2 cepat kol 5pm lebey sket baru dapat gerak balik...

Tak seronok, aku memang tak seronok, it's much fun at my own home, nearer to my mom's jugak yang bestnyer!!

3 comments:

  1. tak per ler wak... kita ni layan sajork.. kan kan

    ReplyDelete
  2. selayang????? area umah aku tu...

    ReplyDelete
  3. kamarul, hang dok kat jalan berapa?
    rumah kita kat kedai kayu second hand tuh!

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...