Wednesday, January 09, 2008

Kebosanan yang amat

Kerja macam tu lah, banyak dan sentiasa ada.

Aku suka keje ni, tapi seminggu dua ni rasa bosan bener, kenapa?
Entahlah, mungkin sebab gang takde kot. Iyerlah, si N gi cuti kawin, pastu sambung gi honeymoon lak. Anyway, semoga semua berjalan lancar seperti dirancang, ye N?

Si mak su plak, tak sihat, nak balik dah tu, dapat mc. Aku lagilah bosan. Kelly Ng kat sebelah ni, tak ley layan borak, dia jenis tak sama. Aku takbley get along la, lecey. Asal aku cakap je, nanti dikatanyer aku rude, la, itulah, inilah. So, i'll just leave her alone to herself.

Aku melayan hati buhsan ni...

1 comment: