Monday, February 25, 2008

8tv audition

Hari tu 8tv called, it was Monday. Soh aku datang audition for their new game show which i dont know what it is all about. Still, i went for the auditon on Saturday, last weekend.

Pegilah kami.. since kanda keje, aku ajak CT Zen temankan. 10am start, kol 8.30 kami dah tiba di sana.. ha kau.. semangat tuh. CT bawak anak-anak teruna dia and i also brought mine, so, kecohlah Sri Pentas pagi tu.. he heh..

Sib baik aku dapat first batch interviewed, so cepat sikit. Rupanya, it's a masak2 show. Abislah dia tanya aku buleh masak ke tak? Apa feveret aku.. dan sebagainyer.. Macik gorenglah apa2 yang patut kat produser tu!

Aku pulak tanya.. ada artis tak? Takde. Pastu dorang tanya kalu takde hadiah, will i still be interested to join. Yeah, why not, carik publisiti, kan (macam kata N)? Tapi, kalu ada hadiah, tentulah lagi syiok kan??

This week katanya they will col to inform dapat ke tak. Aku redha je..

2 comments:

  1. oh gitu... ish ish ish.. aku goreng megi bolehlah

    ReplyDelete
  2. OOh...nanti kalau dpt ...ummi ameer masuk TV lah ye...heheheh...

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...