Tuesday, March 11, 2008

Cuti sekolah dah datang lagi...

Kesian anak2. Tak bawak ke mana2 pun. Dorang main sendirik2 je kat rumah.

Nak ke manapun?
Akupun bukannya ada duit lebih nak gi makan angin ke makan air..
Dorang dua beradik tu tentu paham.


Dahlah tak cuti, balik keje asik lewat je dari biasa.. paling cepat pun kol 8.15 gitu.
Dah mak dorang kena gi bersenam kuarkan peluh, kan, jadi, kenalah lewat sket balik.


Kanda plak keje tak tentu taim. Kalu dia cepat, dialah layan anak2 tu.
Semoga aku cepat kurus dan lepas ni boleh maintain berat je dengan exercise regularly...
Huih.. bunyik cam senang, ini baru 2 minggu..




Ya Allah, ya Rabbi.. Kau perkenankanlah hajat aku ni, nak kurus dengan cepat, aminnn!!

5 comments:

  1. tak apa, Allah Maha Mendengar

    ReplyDelete
  2. mak su..
    tengkiu mengingatkan!
    i really appreciate it.......

    ReplyDelete
  3. Usaha Tangga Kejayaan .. :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

    ReplyDelete