Friday, June 13, 2008

Gumbiranya aku 2




Heee.. acik nak kata acik banyak keje sebenarnya, tulah sebab acik lama tak tulis kat sini.

Ni sebab kerinduan melanda, maka acik tabahkan hati, kuatkan iman, maka dapatlah acik teruskan menulis nih..

Sebenarnya nak update kisah bercuti.. mmm, syioook sangat dapat berehat-rehat di tepi pantai, sambil melihat anak-anak dan suami membina istana dari pasir pantai.. ahaks.. pelik tul, acik guna kata-kata dan bahasa gini, macam tak real.. tak sincere, apa ke kata orang tuh?

Dua tiga hari nih berbagai citer berlaku kat opis nih. Nanti bab lain kita masukkan kisah opis pulak, ek?

Acik dah tersasar nih..
Kan tadik nak citer pasal bercuti?? Dah larik dari tajuk, susah!!

Korang tengok gegambo udahlah.. saksikan ….


1 comment: