Monday, July 28, 2008

Berbulu tapi cute..

Semalam lepas Amal abis taekwondo class, we all went to the pet shop. Nak jadi citer, Amal ni main kutu jugak kat sekolah dia. Ada sesapa tak tau what main kutu is? (Sila semak ngan kengkawan anda, okay?) Kisahnya, adalah dalam 25 hinggit dia dapat, sebab ada lagi kawan2 kelas dia masih hutang, (boleh??) and he insisted to buy kekura with the money.

Geram betui aku.. aku dah la pokai gilo, since bulan ni gaji 31 hb baru dapat! Ingat dia ada duit, lepas la sket duit belanja during weekend, kalu nak bebeli kuih ke haper! Punya la dia bengang bila aku soh dia belanja aku makan.. Sayang anak aku nih.. berkira ngan umi ek.. takpe! Heeee, geram tul.

Berbalik kepada kisah nak beli kekura.. tak glemer langsung bela kekura as pet, kan? Sampai kat kedai tu, aku sudah terpikat lagi sama hamster yg cute mute.. maka aku pujuk je Amal supaya stuju ngan hamster, lagipun dah ada tempat tinggal hamster yg lama dulu tuh, maka dapatlah Amal sepasang lagi hemster.

Ntah kenapa ayah dia ni setuju je ngan kehendak anak2 dia. Apa sajalah anak dia mau, diusahakannnn jer.. Bini dia takde la pulak dimanjakan gitu.. Aku jeles gak bila mikirkan semua nih.

Anyway... itu saja untuk entry kali ini. Aku buhsan giler, keje banyak, but do not feel like doing them... boleh?? Rasa nak tulis blogggg je, how's that?

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...