Thursday, July 31, 2008

Hari semalam

Aku rasa lama tak tulis, so aku nak catch up citer semalam je ni.

Semalam terasa begitu menyiksakan sekali sebab gaji bulan ni lambat till 31hb.
Agaknya kalu bulan ada 35hb, maka kena tunggulah hingga hari itu.. matilah..
Semalam blum gaji, but nak tengok sesangat slip gaji, nak tau banyak mana bonus dapat and ada ke kenaikan gaji yang seswai...

Cemanapun, aku happy, Alhamdulillah...
Gaji naik bagus, buat aku lebey appreciate my work more... gitu. Walaupun bonus dapat tak sehebat last year, aku rasa cukuplah. Kanda pun kata gitu.. bersyukurlah....

Aku akan berusaha menjadi pekerja yg lebih dedikasi untuk memenuhi kehendak2 yang sepatutnya..

Like i care..............

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...