Friday, August 01, 2008

Lebih

Aku selalu buleh tahan.
Tapi tadi, aku rasa cam tak dapek dah.. cam cipan tul dibuek e.
Memang aku tak tau.. tapi kenapa ko nak perbodohkan aku?

Memang cilaka.
Jangan ingat sebab kita kawan2, ko tak payah nak jaga sangat hati aku?
Takpe, takyah la jaga, sebab akupun bukannya beri apa2 faedah dalam idup ko, kan?
Takkan tukarkan bonus/increment ko jadi lagi banyak, but… I’m still human… with feelings. Sudahlah..

At least respect me as a human being.
Tapi katanya hari2 tengok cermin…

2 comments:

  1. tak afdal nyumpah belakang, lain kali lastik ja depan2. Peace!

    ReplyDelete
  2. Abis, tak reti2 gak.. tak paham2 gak.. how?

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...