Tuesday, October 07, 2008

Bermula lagi II

Petang ni, aku nak gi gym balik. Dah sebulan cuti masa bulan puasa, aku nak sambung lagi usaha untuk menyihatkan badanku.

Lebih menarik lagi, aku dah dapat gang gym baru. CT dah sambut pelawaan aku bersama akak dia untuk sama-sama menyihatkan lagi badan kami.. awwww!!

Sekarang, dah tak bley kata tak fit, okay?
Lepas ni, aku ada geng untuk teroka dunia sihat & ceria, gitu!

Majulah sukan untuk negara kita mesia!

2 comments:

  1. Salam Umi Ameer.

    Seronok nyer kalau dapat pergi gym kan... tapi saya malas... bdn pun mcm dipam-pam nih.. fuh... :-(

    ReplyDelete
  2. hi akuni...
    saya nipun paksa-paksakan diri jugak, kalu tak, tambah2 cun la badan ni,kan?

    ReplyDelete