Wednesday, October 15, 2008

Jamuan aidilfitri 1429H




Aku sanggup amik cuti sehari semalam, just to prepare for the occasion. Bangun pagi ajak mak gi pasar, mak stuju. Sronok jalan2 ngan mak, tanpa gangguan anak2. Tulah pasal hari ni hari aku ambik cuti.


Sampai umah terus bertungkus lumus masak. Tak lama tu Kak zizah and semah's family arrived. Aku tak buat apa2 lagi. Sib baik mak dah siap buat nasik lemak nak jamu mereka. Thank you mom, u always know what's best!


Aku masak nasi impit, kuah lodeh, spagethi bolognese, spageti kuah putih, beli piza mini from ahin, and kuih2 raya balance.Yang maipun sapa.. just good frens and family je.. Ye lah, only the V V IP je, kan?

3 comments:

  1. Bila ke open house ni? Semalam ke? Hari keje ek.... rajin nyer dia...

    ReplyDelete
  2. hi akuni..
    ye saya buat hari selasa, 14/10.. sebab ada spesel request dari sedara belah suami... last2 dia pulak tak bley mai.. hampeh.. but saya enjoy amik cuti dan berparti.. heheheh

    ReplyDelete
  3. salam & selamat hari raya aidil fitri maaf zahir batin..ucap juga kat ko kak walaupun dah keakhir2 syawal ni..sori tak dapat join..anyway thanks gak sebab invite aku..

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...