Wednesday, November 05, 2008

Anak-anak yang sedang membesar











Aku suka peluk adik (Ameer), sebab dia yg kecik walaupun dah 6 taun. Abang dia (Amal) selalu jeles.. selalu kata.. "kenapa umi tak peluk Amal?"







I said to him.. "Amal bukan kecik lagi, bau baby pun takde dah.. tapi masa dulu, sebelum adik ada, umi dah puas dah, peluk cium Amal, kan, ingat tak?"..







Dia sengih je..




Mungkin dia masih perlukan pelukan or ciuman dari mak dia, kan?








2 comments:

  1. Kak sya masih peluk Arif yg umur 11 tahun sebab dia yg bongsu agaknya memang begitu kot ibu2 suka memeluk yg kecik sekali

    ReplyDelete
  2. hi sya..
    saya nak janji untuk peluk cium dedua anak bujang saya tuh..
    anyway, mereka dua2 pun anak kandungan saya, kan.. hehehe...

    ayah depapun dapat jugak peluk cium.. bonus!!

    ReplyDelete