Tuesday, November 04, 2008

Kepala lutut kau..

Aku sakit lutut semalam.. tapi aku malesss sangat nak gi klinik, so aku amik EL je.

Eh, suka ati aku la kan?? Nanti tolakpun, cuti aku.. pedulik haper ko?





Dok kat umah, main ngan Ameer, letih. Diapun tak gi tadika, sebab tak larat, katanya. Abis, satu kg dia berlari-lari anak hari Ahad tu, cemana tak letih? Heheh..





Hari Sabtu, tak kuar rumah langsung, tak mo kena matahari. Boleh what.. relax indoor je.



Ahad kanda keje juga, but kami dapat jemputan kawin kat Sabak Bernam, adik abang ngah Emi kawin. Pegi ngan kereta Am je bersama mak, Aliaa and anak2 ku! On the way back, singgah la satu dua rumah sedara mara kat area Tg. Karang.


Usaha memanjangkan silaturrahim.. gitu!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...