Friday, January 23, 2009

Cuti raya cina


January baru masuk minggu ke 3 tapi aku rasa nak cuti.

I mean nak amik cuti rehat.. pekebenda la aku nih, asik nak cuti je, kan?


Padahalnya baru lagi cuti 2 minggu bulan doblas hari tu. Heheh..




Baru2 ni, boss aku cakap kat secretary dia, Ain, yang dia (Ain) tak boleh amik cuti sekarang.Katanya January till May is going to be a very, very, very bizi season gitu..
Allah, all year round pun bizi meh!

Aku pulak ada 20 hari cuti tahun ni. Kena plan bebaik nih..
Kanda amik cuti dah hari ni, lepak till Tuesday. Apalah aku nak buat 4 ari cuti sempena raya cina nih!!

Tentunya masak, masak, makan, tido, masak, masak, tido, tivi dan masak lagi, dan tido.






1 comment:

  1. Kdg2 boss tak bg cuti, macam lar kalau kita cuti kompeni tu boleh tutup... cuti 1 je pun kan...

    ReplyDelete