Sunday, June 28, 2009

Updates of the weekend

Hek eleh.. cam best je tajuk.. padahal takde mendepun.

Dapat surat dari SRK 1, bitau ada hari terbuka, ibu bapa disuruh hadir berjumpa guru2 bertanyakan perkembangan anak2 mereka dan amik report kad.. ha.. tulah dia yang sebenarnya. Kalu tak amik report kad tu, korang pikir ibu bapa mau ke datang sekolah?
Aku sendiri tak kisah kalu ari cuti cam hari semalam, kalu hari keje, pakat idaklah aku suka.. soh lah kanda je amik cuti or apa2 jelah.

Amal dapat no. 24/39.. 4B 1C. Yg sedihnya C tu adalah BM - pemahaman. Sian, bahasa ibunda tu agak susah kepada Amal.

Ameer dapat. no.. 21/39. Puratanya dalam kelas adalah 83.20, dapatlah gred A.

Entah.. aku takmo paksa2 sangat budak2 belajar sakan. Deme nak tusyen, aku anto, deme nak beli buku rujukan, yg aku mampu aku belikan. Entahlah, seingat aku, mak aku dulu idaklah pulak beria-ia suruh aku belajar. Aku tau2 sendiri je... hehe.

Yang penting, yang asas tu mereka dah faham.

Hari ni tadi, bawak dorang dengan klangkabutnya di Selayang Capitol lepas dorang abis taekwando. Kira best la citer Transformers yg diidam2kan dek mereka sejak berminggu2 dulu. Kanda ada sama, syioklah jadinya. "Tima kasih ayah!"..
Mmm, ayah jugak yang dihargai. Padahal, duit gaji umi tu... mmmm, biarlah, deme ni semua yang syiok2 ingat deme ayah je yang pandai buat... makan ati jugak aku kadang2.
Sib baik ayah deme bitau yg sebenonya...

Aku jugak sudah tukar stereng baru untuk kembara. Sekarang sudah buleh hon, ok?
Menderita aku tak dapat hon orang semenjak 3 minggu dah. Senyapp sunyi dan membahaya, kan? Heee.. teghebang lagi duit betaaa!!

No comments:

Post a Comment