Thursday, June 25, 2009

Tak jadi lagi...

Semalam tak jadi sebab instructor, si Shah tak sihat. Mmm..

Okaylah, excused.. katanya nak ganti hari ni. Aku okay je asalkan ada gantinyer, kan? Standby je la baju2 semua kat opis je.

Tiba2 tup-tup, dah kol 3 tadi dapat email lagi dari Aizan, dari UEM, katanya tak jadi jugak harini.. entah apa ke halnya pulak.. ganti kelas hari ni ngan 2 hari next week..

Kecewa la sikit.. bukan banyak. Sebab aku jenis yang suka beria-ia kalau nak buat sesuatu ..., jadi macam terbantut sket..

Pakat buat sendiri je la kat rumah ye? Abis kalu tak buat seminggu berderet, maka badan akan jadi lebih comel dari biasa.. ahaks

Aku ni citer pasal kelas menari aku tu la.. rindu nak menari-nari dan berpeluh-peluh!

No comments:

Post a Comment