Tuesday, August 04, 2009

KK yang sangat seronok



Siti and aishah and me.., gi jalan2 ke Kota Kinabalu hari tu. Jumaat sampai Isnin.

We had fun.. Lupa jap politik opis. Memang paksa pikiran ni lupakan jap kisah tu!


Pemandangannya sangat indahhhh sekali.... nyamannnn jugak... Tengok jelah dorang2 ni posing.










Yang paling asyik kat KK ni ialah barang2 kristalnya dan jugak mutiara. Sangat hebat.. Aku and gang rasa sangatttt teruja. Tengok je lah kat kedai di pasar malam tuh.






Kami ada lah beli sikit2 barang2 kemas ni untuk koleksi kami.. seronokkkkk betui, cantekkkk sangatt, susah nak buat pilihan. Rasa cam nak beliiii semua bagi kat kawan2 buat souvenir, tapi since bonusnya dapat ciputttt, maka terpaksalah kami beli ala ala je, hik!

3 comments:

  1. kakakku tengkiew for the gelang. so cantek & lawa. aku pakai raya kalau sempat :) heee....tp dah sarung dah kat tangan nie tadi ahaks....

    ReplyDelete
  2. nasib baik ada jugak yg bernama siti yang pegi..kalu idak sedey gak rasa kene tinggal..

    ReplyDelete
  3. thanks for commenting my anonymous frens.. hihi..luckily i know who you are!!

    ReplyDelete