Wednesday, November 04, 2009

Nak jugak entry baru, walau takde apa2..

Heheh... Mira tanya aku kenapa facebook aku bersawang takde update...
Cewahhhh, ko tu macam la rajin bebenau ye mira.. ko pun dah takde entry baru.. pandai2 ko nak menggesa aku ye? Nah.. ini dia entry aku..

Aku ngantuk sgt tadi lepas makan lunch. Padahal aku tak makan nasikpun. Just mi besau tu, campur sayur2 campur tahu and fishball buat sup makan panas2, masak guna microwave. Tiba2, ati kata tak cukup plakkk... dibantainya beli donut gebu, roti tuna and nasi lauk ayam berbagai.. Tak sanggup aku... Paksa kami tulung dia makan pulokkk!!

Ni sekarang, aku dah senak pulak dada. Dah dua tiga hari aku asik senakkk je bila tiba petang. Apa hal aku pun tatau, yang pastinya sakittt ngat dada aku nih.. Ntah2 bra aku ni ketat sangat ke? Idaklah... mmg penyakittt..

Dah.. takmo banyak citer.. kawan aku Ira dah tengok cuci the musical.. best giler lawak, katanya. Mmmm.. ko tak jeles ker? Wat cemana.. bofren aku tak ngajak..



gambar ihsan dari ira shahira...

5 comments:

  1. teringin lak nak tgk cuci de musical..tapi budget dan masa x mengizikan...u know who

    ReplyDelete
  2. jelez lak baca nama siti merata-rata...where am i da...eemmm..u know

    ReplyDelete
  3. tak dapat pegi...dapat paste gambar ira shahira pun udah memadai ekk.:P :P

    ReplyDelete
  4. dear ms anonymous which i know who u are..
    siti mmg ramai, baik2 semuanya yg jadi kawan i tu..
    siti yg satu lagi tu, i am waiting for a time to see her in secret recipe, selayang mall.. how??

    syiera..
    mmg memadai..huaaaaaa

    ReplyDelete
  5. yupp..lets hav cake with free coffee bet 3pm-6pm..hehe

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...