Friday, December 04, 2009

Penyibuk antara bangsa


Memang tak suka sangat ngan dia ni.
Dia selalu je rasa dia je yang pandai buat keje, orang lain idakkkk..
Pastu, siap cek-cek keje aku nih.. make sure aku buat betui.. hek eleh..
Ko dapat lessen ke buat gitu? Aku layan je la, kata ye ke, betui ke aku silap, cemana aku nak buat ni?
Pastu siap bitau kat manager yg ku tolong tu, aku buat silap, macam silap besarrrrrrrr sangat. Dah mgr tu dtg kat aku, tanya why this and that and she said aku tentu tau, kan? Aku tau meh.. buat keje aku… ingat aku tak cek ke sebelum buat?
Sebenarnya si penyibuk tu yg tak fasih bab2 tu, dia gelabah, nak heret aku kot?
Kena ingat (terpaksa ungkit), dulu2 ko nak kenal mende2 pun, aku yang tunjukkan!

Dahlah… cukup!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...