Wednesday, March 10, 2010

Bidadari dari syurga..


Aku baru balik dari dengar kawan lama Mira bercerita tentang produk yg dimakannya. Borak2 kat opis dia, Khazanah kat UEM nun. Produk tu aku tau mmg sangat berkesan. Memang nampakpun berkesan. Kawan tu dah guna produk tu since November taun lepas, tapi dia rasa sangat selesa sebab bukannya dia nampak cantek dan sihat, malah, income dia selepas kawan2 semua beli jugak produk tu udah mencapai 4 angka.

Teruja aku dengarnya.. mmg aku mencari2 sangat apa bisnes yg buleh aku buat sambil2 menggoyang2 kaki or mencabut rambut gatal & uban kat umah tu! Yelah kan.. since anak2 bujang aku tu takyah nak menetek lagi ni, kanda plak dah tak berapa kisahkan aku ni jugak, baiklah aku cuba2 cari rezeki cara ni..

Kalu kawan tu buleh dapat 4 angka duit buat sambil2, ngapa aku tak cuba, kan? Aku dapat 3 angkapun aku tak kisah, sebab, sapa yg akan senang bila ada duit lebih.... aku jugak, kan?

Barang bagus, tentu orang suka, tak gitu?

No comments:

Post a Comment