Friday, March 12, 2010

Letih ke sakit? Atau dua2nya?

Entah kenapa bila usia dah lanjut ni.. selalu letihhh..
Mengeluh lagi.. Cuba jangan mengeluh..ko bukannya malas sgt, cuba bergerak sikit, lupakan ko sakit, terusss je buat keje tu... lagipun, dah pukul 3.30pm ha.. 2 jam lagi je.

Pala hotak aku berjambullah.. talking to myself ni... Aku sudah tidak tertanggunglah tu aku sanggup balik. Biar dapat berehat kat umah. Ko tau kan, aku bukan orang yg lemah.. sikit2 merengek, sakit, bukan... Aku pi klinik, mintak ubat tahan sakit sebab darah turun dengan banyaknya.. Aku bitau doktor, doktor cek2 semua tapi, dia tak kasi mc. Eh, sukatilah.. ko doktor, aku bukan buleh paksa. Tak dapat mc, aku EL, lah, tolak jelah cuti aku, kenapa??

Sampai umah dah 4.35pm gitu. Masuk umah, minum ubat, boommm tidoooo! Lega wehhh.
Anak2 tak balik sekolah lagi. Makpun taktau aku dah balik. Heheh..

Harini aku kejelah balik, sebab udah sihattt.

No comments:

Post a Comment