Tuesday, March 23, 2010

Lambak

Bukan joget lambak, atau pasar lambak ye?


Ini adalah kenyataan dari aku yg sukaaaaaa sgt bekerja ni haaa..
Keje aku BERLAMBAKKKKKK!!!

Jangan korang kacau aku ngan mende2 remeh temeh menyesakkan otak akuuuu.. jalannnnn!

Nak komplen tak buleh, harus kena panggel buat statement membetulkan diri nanti. Walaupun aku ni jenis yg tak suka amik tau sangat, tapi.. memang itulah yg aku dapat tau dari seseorang... iaitu.. orang itu adalah harta syarikat, maka hatinya hendaklah dijaga.. perasaannya hendaklah dibelai. Orang lain atau aku, tidak perlu diambik pedulik, asalkan harta syarikat itu dapat bekerja dengan baik haruslah itu yg diutamakan... boleh? Takde makna kita ni kan?

Baru2 ni, harta syarikat ni sudah membebel kata yg dia banyakkkkk sgt commitment. Katanya... Abis, kitorang lain ni takde commitment ker? Belah laaa dey!

4 comments:

  1. Dari layan orang macam tu, lebih berfaedah layan PestaBuku... best oooo... happening giloz....

    ReplyDelete
  2. dear cik putri:
    mmg best layan buku kat pesta buku... stujuuuu!
    aku dah beli banyakkkk buku tauuu... skrgpun tengah layan novel and komik anak2 jugak.. heheh

    ReplyDelete
  3. Waaa..byk komitmen naaa? Cam sy ker yg jdi pelayan kpd 9 org atasan? Wah wah wah..harus riban2 nih gaji aku dinaikkan..hakikatnya...ADO!!!

    ReplyDelete
  4. dear Kelar..
    gitulah.. diaaaaa je yg terukkk,
    diaaaa je yg banyak commitment, dia je yg.. sesemualahhhh

    org lain dia takpedulik!

    ReplyDelete