Monday, March 22, 2010

Tak suka tauuu

Korang pernah tak rasa tak dihargai?
Aku selalu sangat rasa begini.
Kat opis especially. Kalu buat salah, macamlah tak boleh dibetuikan, dok kata itu ini silap aku.
Bukanker semua orang tak perfect dalam dunia ni dan bila dah buat silap tu, bagi canlah aku nak perbetuikan.. ye tak. Bukannya aku tak tau keje aku, selaluuuu je yg silap tu dibesar2kan.

Yang bagus2 tu takde pulak ko kecoh2 kan? Sgt tak senonoh perangai dia ni.


Benci tauu. Buat aku rasa cam siallll je.
Buat aku rasa sgt2 tak dihargai..




Gambar yg takde kene mengena ngan entry.. .. entah kenapa..

No comments:

Post a Comment