Friday, April 30, 2010

Cil ke apa?

Kembara beta kabornya kena 4000hengget mesia nak overhaul. Mana macik nak cekau duit nih?

Banyak ngat nak pakai duit laa sekarang ni. Tapi aku redha.
Kalau aku tersangkut, aku terima je dengan hati terbuka.. aku banyak silap.. aku patut dihukum!
Ada laki gaji kecik, takbley buat pe, takbley paksa2 soh buat apa2 nak dapatkan duit, ye tak?
Kalu dia dapat banyak la pun.. takdenya dapat banyak ke aku.. aku tau sgt, huhu!

Keje kuat2 tapi tak keje smart2 pun tak guna ye tak?
Lepas ni buat sungguh2 ikut cara yg sepatutnya, yg pentingnya bergerak, dan terus bergerak. Aku yakin boleh.. tapi jgnlah expect aku buleh senang in 2, 3 months, ye tak?
Tempoh 6 bulan ni adalah tempoh pembelajaran pada aku yg lembap sikit nih.

Yg aku bengang tu, kanda ni pandai ngingatkan aku soh bayar utang, sedangkan selama ni sapakah yg membayar utang2 tu semua... diakah aku.. utang2 tu kebanyakannya utk dia pulak tu!!

Sedeh ku ini ku simpannn sendiriiii..

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...