Tuesday, April 27, 2010

Kisahnya...

Aku ni ada tugasan baru..
Apakah? Ajak gang2 aku atau org2 yg serupa minat ngan aku sama2 amik peluang yang dcl bagi tu, utk sama2 berjaya.

Memang susah dan berat kalu tak belajar cara2 dgn detail. Yes, memang berat, tu yang aku pi sndiri kelas menjual dan menaja yg Hjh Sarinah buat tu. Memang detail diajarnya kami. Yelah, kalu kita nak amik iktibar, mmg segalanya buleh dipelajari. Siap dengan ayat2 power yg telah digunakan selama ni dia turunkan. Memek rupa segala tu.. Ha.. kau.. Rupa2nya dalam dcl nih, menjual tu cuma sampingan jer .. yg penting adalah menaja.. sgt penting katanya. Amikkkk!!

Malam kemarin aku baca balik nota yg aku tulis masa seminar tu..
Pagi semalam aku cuba praktikkan kat kengkawan yg aku rasa ada potensi. Memang menjadi..

Sekarang aku terpikir.. cemana aku 5 taun dari sekarang!!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...