Friday, April 30, 2010

Sangat pandai membawa diri, tapi ke mana?

Inilah antara tajuk2 panjang disebabkan aku takde idea buat tajuk.
Tapi citernya mmg sgt fresh dalam ingatan mudaku ini..heheh..

Ntah apa lah tujuan aku haritu mempelawa dia joinpun aku tatau. Kisahnya dia mmglah lagi hebat dari sapa2pun di dunia perniagaan ni, okey?

Tapi tulah.. aku mengaku.. human skill aku sendiri perlu kuat, perasaan cekal dan tebal musti aku sematkan dalam hati bila jumpa org2 begini. Kadang2 cara dia bercakap, berfikir dan sifat denial dia ni boleh melunturkan semangat aku.. cepat2 aku ingat balik tujuan aku mula2 meniaga nih..

Sabar ye hati.. hanya pada Allah aku berserah. Kau pandulah aku ya Allah.. dan kau bukakanlah pintu hatinya supaya dia ingin mendengarrrr!!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...