Monday, May 10, 2010

Apa hal la ni?

Pagi ni 6.30 baru aku terbangun.. wahhh, hebat, kan?

Apa nak buat, sukatiii je kan? Aku cuti solat, sooo, pastu letihhh, pastu .. eh, perlu ke aku bagi alasan.. takyah kan? Aku dapat gerak gi keje at 7am tu kira baguih la. Sampai parking at 8am.


Mmm.. ko tengok tu.. aku masuk opis, satu hamba Allahpun takde lagi. Rasa cam datang OT hari sabtu plak. Ramai pakat takmo datang ke apa? Lantaklah, yg penting aku dah datang.. keje tu satu ibadah, kan kan?

Semalam anak sulung aku, Akmal, also known as Amal, dah selesai majlis khatamnya. Alhamdulillah... sedap dengar masa turn dia baca surah Al Asr and Al Humazah (umi perasan ke apa?). Kecoh gaklah majlis tu, konon ada wartawan bagai, tataulah nanti aku cek kat paper kot2 ada kuar gambo aku..hehehe! Takde gambo la, semua gambo kat hp kanda. Later2 i update ye?

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...