Friday, May 07, 2010

Jumaat tiba juga akhirnyaa...

Owang putih kata.. thank god it's friday
Well .. actually u need to thank God even whatever day it is as long as He lets u live, tu yg penting, ye tak?

Aku bersyukur akhirnya tiba juga hari raja segala hari... iaitu hari gaji.. eh, hari Jumaat. Seronok jumaat sebab..

1. esok cuti
2. boleh pakai kasual (walaupun aku sukati je bila2 nak pakai kasual ke opis sebab aku tak gi client)
3. opis bagi kuih2 & buah percuma for bfast
4. lunch lama (ye ke.. pada akupun every day lama je lunch - kuang kuang)
5. malam ni ada klas belajar meniaga.. lama betui tak touch down for DCL (amik semangat!!)

Malam ni business centre (BC) OG kat Rawang tu ada buat taklimat perniagaan. Aku nak bawak some friends to attend. Sajalah kongsi ngan kawan2 apa ke mende yg aku buat sekarang kan? Aku dulupun camtu jugak dibawak dek ogy. Aku pi dengar, bukakan hati manalah tau mmg di situlah rezeki aku, kan? Alhamdulillah, Allah dah tunjukkan jalanNya pada aku!
Semoga kawan2 mendapat faedah dari biz talk ini..

ps.. kembara dah okay.. aku dah memandu kembali harini..
Ya Allah, thank you for what u have given me!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...