Wednesday, June 23, 2010

Jalan daaaa

Ada pernah jumpa makhluk cam ni?
Org lain semua buat tak betui, semua tak kena. Dia... ohhhh dia mmg bagusss, sgt perfect.. katanya.





Org cutipun salah..
org mc pun sama....
org EL tentu ada yg tak kena.
Tak boleh okay?

Jangan amik cuti, tak baik...
kalu nak sgt cutipun, amiklah 1 hari je.

Jgn sesekali amik 2 atau 3 hari berturut2, nanti boss marah..
nanti nyusahkan org lain.. katanya.. ahaks.. nak muntah aku mendengarnya.


Sebenarnya dia nak tunjuk apa?

Sedangkan kompeni ni pun bagi cuti taun tau..
Abis, kalu tak amik, buat apa? Ko takmo amik, jgnlah pikir orgpun takmo cam ko!

Kompeni ni takkan bayar kita balik, okay?
Konon tunjuk baik, kononnn...
Ko kata ko tak menyusahkan org lain kalu ko cuti.. betui ke?
Ko tau ke kesusahan org masa ko takde....
bukan main kau ye....


Takde maknanya.

Apa2pun, perbetuikan diri dulu, cermin diri sendiri maa.. sentiasalah berusaha membaiki diri sendiri dulu, okeh?

No comments:

Post a Comment