Tuesday, June 22, 2010

Patploh?

Aku semalam turned 40. Like i care. Aku amik cuti tauuu.. Syiok nya cuti. Anak2 suka aku ada di rumah. Akupun suka. Lepak2 bangun lambat, masak kot suka je. Borak2 ngan mak. Layan tivi, layan radio, layan brain challenge kat hp. Eeheheh.. suka je kan?

Aku hadiahkan diri aku rumah banglo ni.. entah berapa harga dia.. tapi tetap menjadi pujaan hatiku.. Akmalpun suka, Ameerpun.. siap kata jgn lupa buat kolam mandi sekali tauuu.. ameer nak swimming.. gituuu!

Aku tak layan fb pun.. tentu ramai wish aku kat situ, kan?


Takpe, aku tengok when i come back to work je. Tulah tadi, masa bukak inbox, punyalah ramai wished me besday.. Terharu tauuu... Ramai amik masa nak buat mende2 nih.. huhuh..


Kanda balik lewat, tapi tak wish pun. Akupun entah kenapa malas nak hangin2, maybe sebab aku dah tak heran lagi kot. Janji dia beli beras dan telor and other things utk keperluan rumahtangga dah bagus... huhuh .. ada ker?



Apa nak jadi in 5 years to come? Adakah aku akan macam ni jugak? Aku dok pikir2 la sendiri nih..

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...