Friday, June 25, 2010

Takde tajuk, eh, ada.. roti telor

aku tatau nak tulis apa.. tapi hati meronta nak tulis sebab dengki.. apekah...

idaklahhh.. aku takmo dengki2, aku takmo kandungan toksik menjadi lebih tinggi dari biasa.. hahaha.

matilah.. lupa ke dengan kisah aku jadi toksiik dulu?

ye.. kisah terbaru, ameer, anak bongsu aku.. 8 taun baru, tapi udah pandai memasak roti telor.. tau roti telur?
alahhh, yg pecahkan telor, kacau2 and taruk garam, pastu masukkan roti dalam telor tu, and panas kan minyak dalam koli and masukkan roti tadi.. masak till perang2 sket.. itampun takpe..

tulah kisah terbaruuu... mmg satu keseronokan pada ameer sebab dia rasa satu kebolehan pada diaaaaa.. hampir setanding ngan abang dia yg tingkatan satu ituuuu..

bagus anak2 umi, belajar masak lagi ye.. senang sikit umi.. alhamdulillahhhh.

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...