Monday, June 07, 2010

Berapa punya baik ko kutuk orang ye?

Ko naik kete ke, ko naik moto ke, ko naik tren ke ko jalan kaki ke, ko bergolek2 ke, ke mana2.. tu ko punya pasallah. Akupun, aku punya sukalah.. kan?

Yg penting ko sampai, kan? Takyah buat statement buruk2 kan orang, tak elokkkk!! Dah banyak kali ni, bukan festaim ni. Tak berubah2..

Pastu, kalu org lain buat sesuatu tu, tentu lah ada sebab musababnya, kan?
Jangan pandang hina kat org.. sedar diri tu sikit..

Aku cuma mengingatkan je, diri aku jugak ni.. Walau se "grand" mana pun kita ni di dunia, segala kekayaan dan kehebatan tu semua milik Allah jua, okeh?

No comments:

Post a Comment