Tuesday, June 29, 2010

Vegetarian

kisahnya... aku harini takde gang nak gi makan.

boleh je, aku makan semekut je, cicah milo panas2, ker.. makan megi kari pedas berapi yg aku dah beli semalam pun buleh.. tapi .... aku nak keluar jugak dari opis ni.. nak cari barang kat sri kota, belikan deodorant anak bujang aku, si Amal..

sebenarnya mmg aku takde gang, semua org tak suka gang dengan akuuu..
aku paham, aku sapa yg suka, sudahlah perangai aku teruk, banyak kerenah, suka cari pasal, suka tegur2 org..hehehe.. takpelah.. aku redha je, aku tau diri aku . .. apakah??.. aku dah mula biasa.. takde mende..

last2, si kalai kata dia nak belanja aku makan. aik, rezeki, jgn ditolak.. haaaa, musuh jgn kau cari, kan? pehal pulak nak belanja aku makan? katanya sebab aku tolong dia semalam.. guna mbb2u aku bayarkan bill2 dia, kisahnya.. alahaiii, bukan pakai duit akupunnn, duit dia provide.. hihi.. takpelah, aku accept je.. sementara dia ngajak kuar sesama, aku ikuttt ke restoran chat masala katanya kat brickfield tu. aku makan murtabak vege, kalai makan nasi goreng kampung vege.. haaaa.. konsep vege harini akuuu.

pastu dapat tau, hq dcl kat wm tu takde kelas pulak malam ni, ada buat majlis anugerah kat mana2 ntah.. aiyoooo.. batal pulak appoinment aku lagi... nak beli barang2 org order lagiii.. ayohhhhh.. macam2 ..

No comments:

Post a Comment