Saturday, July 03, 2010

Apa kau buat harini?

apa dibuat?
aku sakit perut, sakit kaki, sakit pinggang..
sakit giler masa period ni..
ingat pagi2 taknak bangunlah.
kanda bangun, dia kena keje, kan, aku tak..
aku layan golek2 lagi, malas giler nak gerak bangun.
tapi, tiba2 ting ting.. otak aku tingat, harini hari amik report kad Ameer..

apalahhh, pagi2 sabtu yg syahdu kena melayan cikgu Ameer.. heheh...
aku bangunlah jugak..
kol 8 dah kuar, bawak dua2 bujang, Ameer and Amal sekali ke sk 1 Ameer.
dia dapat 3a 1b 1c.. hmmm tatau nak kata apa... lemahhh

tapi semalam abang dia, si Amal lagi teruk
banyak c, ada 2 d ntah apa2 lagi huruf tatau lah, yg tak cukup lagi cuma G je, for gagal.
sikit je lagi, kau.. hampa tauuu.. aku selama ni biarkan je dia belajar sendiri.. malas nak jerit2, desak2, tapi kalu gini caranya, nak tak nak, kenalah aku masuk campur sikit2....
sikit jelah....!!!

anak2 aku yg aku nampak dorang tu adalah confidence level.. memang "A" , cam bagusss je, tapi tah apa2 yg dibelajar tataulah.

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...