Monday, June 28, 2010

Senin datang lagi

aku mmg malas keje la sekarang... lagi2 hari senin ni.. yelah.. dah 2 hari melepak kat umah, kan?
tapi aku sedar kalu tak keje, apa nak makan?
hahaha.. mmg la aku ada laki, tapiii.. kesianlah kat dia, kan?

nak meniaga lah ni, sedang berusaha bersungguh2.. lantaklah org nak gelakkan aku ke apa ke, aku tak pedulik, yg aku tau.. aku mmg berazam nak mulakan bisnes aku..

first step aku dah amik pun...
ni tengah kumpul modal ni...

aku dah tau nak buat apa...

No comments:

Post a Comment