Tuesday, July 27, 2010

bon bon bon

ko tau tak aku nak citer pasal apa?
bon bon.. itu adalah bonus

saja nak bagi lain sikit.. tapi mmg menarik kalu citer bab bonus ni, kan?
aku dapat bonus tiap2 bulan skrg ni, tru bisnes aku la... tapi kalu tempat keje ni, sekali je la setaun..
tu pun hampeh je selalu, kena ikut apa ntah.. sokmo ciputtt.. tapi, aku redha, janji gaji aku jalan tiap2 bulan. sebab aku dah dapat bon bon tiap2 bulan dari dcl, bisnes aku tuh..

yelah kan, ko keje makan gaji, takkanlah majikan ko baik sangat nak bagi ko bonus 10 bulan sebab company ko booom bahagian profitnya.. atau ko perform sampai menaikkan profit syarikat 500% gituh.. hahaha.. ada ker.. i wonder

citer panjang tak guna..

No comments:

Post a Comment