Friday, July 23, 2010

still berazam

aku mmg cuba nak kuruskan badan, selalu tak menjadi..
sampai satu saat, aku nekad..
biarlah aku buat sungguh2 dan jangan berenti..
hari raya ni, lepas puasa, tapi badan aku cer korang tengok.. yg kanan tulah..
before - 103kg


makan apa saja, kononnya.. inilah aku.. terimalah aku seadanya..
tapi kalu dah terlampau boyak, takde lawanya dah.. mmg la aku sedar aku tak lawa, tapi kalu aku kurus, mungkin dapat mengelakkan berbagai penyakit, kan?


ni gambo amik masa awal july 2010, reunion smsb.. selepas +-4 bulan dieting and everything

after - 88 kg

aku buat exercise serba sedikit poco2, jalan laju2, makanpun tahan2, ada kala terlepas jugak.. well, tapi sekarang ni, dengan mengamalkan produk2 dcl, aku boleh rasa perbezaanya.. lebih ringan, lebih bertenaga... insyaallah.. akan cuba turun lagiii

No comments:

Post a Comment