Tuesday, July 20, 2010

kerana kasut...

bukan aku tak pernah lambat gi keje, tapi, pagi tadi punya kisahhhh.. sgt kelakau rasanya..

aku kuar awai, like 7.10 gituh.. azam baru takmo lewat2 ngat..
klangkabut2 kasut cantik aku ni main sarung je la masuk kereta, aku humban sebelah kat depan passenger seat, pastu tutup pintu.. jalan.

mmg cadang nak isi minyak dulu sebelum gi keje, so, stop at petonas smpang 4 blakang warta lama. tup2, cari kasut lagi sebelah, tak jumpa, puas kelobek2 kot2 ada tersangkut kat dedepan ke kan.. idak jumpa.. matilah, mmg ada sebelah rupanya... takkan macik nak berlari2 anak dengan sebelah kasut je pi bayar duit minyak kat kaunter kan... macik blum ilang akai lagi...

nak tak ndak macik terpaksalah start enjin derum derum patah balik semula kat umah mencari lagi sebelah kasut itu di manakah gerangan...
mmg ado kek situ.. sian dia... terkapai2 tertinggal kat tepi jalan tu..
tragik la jugak disamping lucu bila aku ngingatkan .. dalam nak cepat, aku lambat jua akhirnya...
mak tanya kenapa aku balik, aku terpaksa bitau sambil jejerit.. dia gelakkk dari depan pintu umah diaa... huhu..
jangan kelangkabut.. tu la dia mesejnya..


1 comment:

  1. amboii lawo nyer kasuttt.. kalau aku pun patah balik ambik he3x

    ReplyDelete