Wednesday, July 21, 2010

Terbaik setakat ini

Kata2 dari crown director, CD Nor Hayati Hamdan dari kisah kejayaan DCL - mei 2010

saya tertarik dengan DCL kerana melalui DCL lah berlaku perubahan ketara kepada diri dan keluarga saya dari segi kesihatan, penampilan diri serta kewangan. Malah, saya sanggup berkorban apa saja demi mencapai impian bergelar jutawan DCL. Selagi hayat dikandung badan, saya akan tetap setia dengan DCL keran syarikat ini memberi satu wadah perjuangan yg murni di mana berjihat utk semua insan sejagat"

amal jariah yg diamalkan di DCL hakikatnya masih belum dilakukan oleh mana2 syarikat MLM yg lain.
melalui jualan produk sahaja, setiap pengedar sudah melaksanakan amal jariah, di mana 0.25 peratus jualan syarikat diperuntukkan kepada tabung jihad utk tujuan kebajikan.

saya merayu kepada rakan2 seperjuangan, tetapkan matlamat anda dan fokus kepada matlamat tersebut, nescaya kejayaan menjadi milik kita.

jumpa anda di kelab jutawan DCL..


suka baca ni.. jutawan gitu.. sapa takmo senang cam jutawan?

oleh tu, aku tujukan lagu ni pada diriku sendiri..
pernah dengar lagu ni.. aku suka tau.. cam tau2 je diri aku ni si travie ni!

Billionaire
Travie McCoy -featuring Bruno Mars

I wanna be a billionaire
so fricking bad
buy all of the things I never had
uh, I wanna be on the cover of
Forbes magazine
smiling next to Oprah and the Queen

Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh i
swear the world better prepare
for when I’m a billionaire


cukup lah sikit lirik nih..
mmg syahduuu

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...