Wednesday, July 07, 2010

Nak kaya cepat - part 2

menarik kan, kalu kaya?
tapi susah nak kaya kalu keje makan gaji
ater mana nak kayanya.. dapat je gaji, eh.. blum dapat lagi, kita makan dulu, nanti
bila dapat, kita kena bayar duit makan tu..
mana nak kaya kalu tak dapat simpan?
kalu tak dapat simpan, mana duit tu nak berkumpul dan bertambahhh?
entahlah pening mikirkan hal duit nih..

korang pening tak?

heheh..
tak pening maknanya korang selesa la keje makan gaji tu, kan?

aku ni rasa nak putus asa pun ada.. tapi hati tu berat, sentiasa ingat, sentiasa doa pada Allah, cuma Dia jelah yg paham...
mintak2 sgt Dia kabulkanlah doa aku...
nak tukar pemikiran aku jadi bisnesswoman and tukar semuanyalah..

jadinya, aku ni tak buleh berenti buat mende yg aku buat ni, even slow, i have to continue..
nak tunggu banyak baru buat, susahlahhh jugak, ye tak, cemana nak rasa kehebatannya kalu kita tak mulakan dan rasa kesusahannya, ye tak?
kesusahan tu la yg kita kena tempuh sendiri, rasa sendiri.. baru ada umphnya..


aku patut tima kasih pada OG and tengku m, since korang depa rajin benau menyuntik semangat kat aku.. really guys, i cannot recall at any point where u both gave up on me.. sentiasa je bagi aku peluang and kata2 motivasi... huhu..

aku doakan and sumpah korang berjaya!!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...