Thursday, August 19, 2010

apahal ko terasa sendiri?

benci tak kalu kita nak tolong dia.. takde niat apa2, tiba2..dia bley kata aku ni menyindir dia .. apa kes aku nak pegi menyindir dia, dahlah aku ni banyakkkk keje okey? udahlah takde kata timakasih.. bukan aku nak sangat pun ucapan tu, but, takyahlah buat andaian2 pelik pulak..

ini jadi pengajaran kat aku.. takyah percaya dia dah dan jgn lagi tolong dia.. betui kata sorang kawan aku ni, bangsa ni memang suka cari pasal ..

bengang sangat ni.. ilang mood tau akuuu


No comments:

Post a Comment